LVMH is de nummer 1 in luxeproducten

0

De groei van het Franse LVMH lijkt niet te stoppen, schrijft DeGiro.

“En dit jaar bereikte het merk een nieuwe mijlpaal door als eerste Europese bedrijf een market cap van meer dan 500 miljard dollar te halen. Twee van de meest lucratieve merken van het bedrijf, Louis Vuitton en Dior, genereerden alleen al meer opbrengsten in 2022 dan vier directe concurrenten in hetzelfde segment. Naast Louis Vuitton en Dior, is LVMH ook eigenaar van grote merken zoals Tiffany & Co., Fendi, Sephora, Bulgari en nog vele anderen. Het zal lastig zijn om LVMH van de troon te stoten!”

LVMH is de nummer 1 in luxeproducten

Deel dit artikel

Over de auteur

Eddy Schekman

Eddy Schekman woont en werkt vanuit China voor zowel The Asset als Cash.


Kennispartners

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten