Beleggers eisen: gemak tegen lage kosten

0

Twee derde van de beleggers vindt het belangrijk dat hun transactieplatform gebruikersvriendelijk is en lage tarieven berekent. Dat blijkt uit het Groot Beleggers- onderzoek van Cash magazine. Op basis van de data uit het beleggersonderzoek stellen we een ‘meeste stemmen-lijst’ met genomineerden op. 

Beleggers eisen: gemak tegen lage kostenJeroen Sonsma, directeur Binck Nederland: “Vanuit Binck zijn wij verheugd dat de lezers van onder meer Cash magazine het gebruiksgemak van onze diensten en platform zo weten te waarderen. Juist omdat veel consumenten de effectenhandel ingewikkeld vinden, werken wij er dagelijks aan om beleggen – en sinds kort ook sparen – toegankelijker te maken en klanten goed te begeleiden. Dat doen wij via klanteducatie maar ook door met de inzet van technologie het gebruiksgemak te optimaliseren.”

Arnout Bloys van Treslong, directeur Beleggen ING: “We zijn blij met de hoge waardering op het gebied van handelsmogelijkheden van beleggen bij ING. Wederom een erkenning na het winnen van de prijs van ‘Beste grootbank in online beleggen’ van het IEX Netprofi ler-onderzoek 2017. We bieden onze klanten graag een optimale ervaring als ze bij ons beleggen, en een uitgebalanceerd assortiment maakt daar deel van uit. Zo hebben we het bijvoorbeeld vorig jaar mogelijk gemaakt om via je smartphone te beleggen door de Mobiel Beleggen App te introduceren. Deze app – en ook de ‘beleggenomgeving’ bij het internetbankieren – blijven we voortdurend ontwikkelen.”

Martijn Rehling, DeGiro: “Wij bedanken de lezers van Cash voor het stemmen op DeGiro. Naast het kostenvoordeel bieden wij een veilige en gebruiksvriendelijke omgeving waarop beleggers toegang krijgen tot meer dan 60 beurzen en ruim +2 miljoen producten. Technologie en financiële kennis brengen wij samen.”

Sander Schwanen, branch manager LYNX Nederland: “Naast lage tarieven en het bieden van de meest uitgebreide handelsmogelijkheden, is service een van onze drie speerpunten. Wij waarderen het daarom enorm dat we een score hebben van 8,5 en voor de vierde keer op rij zijn verkozen tot de broker met de beste service van Nederland. Ook in 2018 richten wij ons weer vol op het verbeteren van het aanbod en de service. Klanten kunnen beleggingsinspiratie opdoen in het nieuwe Idea Center.”

Deel dit artikel

Over de auteur


Kennispartners

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten